תיאור התפקיד:
- ניהול משרד החברה לרבות תיאום פגישות למנכ”ל החברה, חברי ההנהלה ופגישות עם לקוחות עבור העובדים
- דאגה לכל צרכי המשרד לרבות: הזמנת ציוד משרדי, כיבוד שוטף, ניהול ניקיון ותחזוקת המשרד מול חברת הניקיון וקבלנים
- מתן מענה טלפוני שוטף
- תמיכה בפעילות HR: רווחה, זימון מועמדים לראיונות, קבלת מועמדים, קליטה ועזיבה של עובדים
- תיאום הדרכות וישיבות ודאגה לכל צורכי הפעילות לרבות: חדרי ישיבות, הזמנת כיבוד, ציוד וכו’
- אדמיניסטרציה הכוללת: טיפול בדואר, דוחות חניה, הסדרי חניה, שליחויות, רכבי חברה
- עבודה מול נציגי החברה בחו”ל, אורחים מחו”ל
דרישות וכישורים:
- ניסיון בתיאום פגישות וניהול מספר יומנים במקביל
- אופיס- שליטה מלאה
- אנגלית ברמה טובה
- יחסי אנוש מעולים, עצמאות, אנרגטיות, יוזמה וחריצות, ראש גדול, יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
שעות העבודה: 8:30-17:30