מנהל/ת משרד

ניהול שוטף של פעילויות המשרד ויומנים
היקף משרה: מלאה
מיקום: קרית עתידים, תל אביב

תיאור התפקיד:

  • ניהול משרד החברה לרבות תיאום פגישות למנכ”ל החברה, חברי ההנהלה ופגישות עם לקוחות עבור העובדים
  • דאגה לכל צרכי המשרד לרבות: הזמנת ציוד משרדי, כיבוד שוטף, ניהול ניקיון ותחזוקת המשרד מול חברת הניקיון וקבלנים
  • מתן מענה טלפוני שוטף
  • תמיכה בפעילות HR: רווחה, זימון מועמדים לראיונות, קבלת מועמדים, קליטה ועזיבה של עובדים
  • תיאום הדרכות וישיבות ודאגה לכל צורכי הפעילות לרבות: חדרי ישיבות, הזמנת כיבוד, ציוד וכו’
  • אדמיניסטרציה הכוללת: טיפול בדואר, דוחות חניה, הסדרי חניה, שליחויות, רכבי חברה
  • עבודה מול נציגי החברה בחו”ל, אורחים מחו”ל

דרישות וכישורים:

  • ניסיון בתיאום פגישות וניהול מספר יומנים במקביל
  • אופיס- שליטה מלאה
  • אנגלית ברמה טובה
  • יחסי אנוש מעולים, עצמאות, אנרגטיות, יוזמה וחריצות, ראש גדול, יכולת לתפקד בתנאי לחץ.

שעות העבודה: 8:30-17:30

    בואו לפגוש את הנתונים שלכם מקרוב

    מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

    חייגו אלינו חייגו אלינו צור קשר צור קשר צור קשר לאתר תמיכה