תיאור התפקיד:
מנהל/ת תיקי לקוחות ממונה על תהליכי מכירה ללקוחות מנוהלים בתיק וכן ללקוחות חדשים תוך מיקסום שביעות רצון הלקוחות.
אחריות ומשימות:
- ניהול וביצוע תהליכי מכירה מלקוחות קיימים וחדשים מקצה לקצה
- בנייה ושימור מערכות יחסים עסקיות חזקות עם לקוחות בתיק תוך יצירת תקשורת ישירה שוטפת ורציפה
- תמיכה במכירת מוצרים נלווים המפותחים על ידי החברה (פיתוח עסקי)
- תמיכה במכירות חידושי תחזוקה או פעילויות קשורות בקרב לקוחות בתיק
- למידה ושליטה מלאה בפתרונות החברה המוצעים
- יכולת הצגה והדגמה של פתרונות החברה לגורמים עסקיים וטכנולוגיים
- שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בחברה ובפרט עם SDR’s ועם Sales operations
- למידת מתחרים ופעילותם (על הצדדים הטכנולוגים והמסחריים)
- תמיכה בפעילות השיווקית של החברה
דרישות:
- ניסיון בניהול וביצוע תהליכי מכירה B2B בשוק הישראלי
- תואר אקדמי- חובה. יתרון לבוגרי מנע"ס, שיווק, כלכלה, מדעי המחשב, תעשיה וניהול.
- אנגלית- רהוטה (קריאה וכתיבה)
- רקע טכנולוגי – יתרון משמעותי
כישורים נדרשים:
- יכולות מכירה וניהול מו"מ עסקי
- יכולת עבודה בסביבה לחוצה ומשתנה
- יכולת ניהול וביצוע מספר משימות במקביל
- יחסי אנוש מעולים ועבודה בצוות
- יכולת ביטוי גבוהה וייצוגיות
- שירותיות
- יכולות למידה גבוהות
- מוטיבציה ועמידה ביעדים
* היקף משרה: מלאה
* העבודה הינה בקרית עתידים בת"א