מנהל/ת תיקי לקוחות B2B Account Manager

ביצוע מכירה ללקוחות מנוהלים בתיק וכן ללקוחות חדשים תוך מיקסום שביעות רצון הלקוחות

תיאור התפקיד:

מנהל/ת תיקי לקוחות ממונה על תהליכי מכירה ללקוחות מנוהלים בתיק וכן ללקוחות חדשים תוך מיקסום שביעות רצון הלקוחות.

אחריות ומשימות:

  • ניהול וביצוע תהליכי מכירה מלקוחות קיימים וחדשים מקצה לקצה
  • בנייה ושימור מערכות יחסים עסקיות חזקות עם לקוחות בתיק תוך יצירת תקשורת ישירה שוטפת ורציפה
  • תמיכה במכירת מוצרים נלווים המפותחים על ידי החברה (פיתוח עסקי)
  • תמיכה במכירות חידושי תחזוקה או פעילויות קשורות בקרב לקוחות בתיק
  • למידה ושליטה מלאה בפתרונות החברה המוצעים
  • יכולת הצגה והדגמה של פתרונות החברה לגורמים עסקיים וטכנולוגיים
  • שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בחברה ובפרט עם SDR’s ועם Sales operations
  • למידת מתחרים ופעילותם (על הצדדים הטכנולוגים והמסחריים)
  • תמיכה בפעילות השיווקית של החברה

דרישות:

  • ניסיון בניהול וביצוע תהליכי מכירה B2B בשוק הישראלי
  • תואר אקדמי- חובה.  יתרון לבוגרי מנע”ס, שיווק, כלכלה, מדעי המחשב, תעשיה וניהול.
  • אנגלית- רהוטה (קריאה וכתיבה)
  • רקע טכנולוגי – יתרון משמעותי

כישורים נדרשים:

  • יכולות מכירה וניהול מו”מ עסקי
  • יכולת עבודה בסביבה לחוצה ומשתנה
  • יכולת ניהול וביצוע מספר משימות במקביל
  • יחסי אנוש מעולים ועבודה בצוות
  • יכולת ביטוי גבוהה וייצוגיות
  • שירותיות
  • יכולות למידה גבוהות
  • מוטיבציה ועמידה ביעדים

* היקף משרה: מלאה
* העבודה הינה בקרית עתידים בת”א

 

    בואו לפגוש את הנתונים שלכם מקרוב

    מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

    חייגו אלינו חייגו אלינו צור קשר צור קשר צור קשר לאתר תמיכה