תיאור התפקיד:
- עבודה מול אגף השיווק של היצרן
- ניהול הדיגיטל והמדיה החברתית
- ניהול אתר אינטרנט: עדכון תכנים, תפעול שוטף, ניהול בלוג, פיתוחים חדשים
- ניהול תקשורת שיווקית (ניהול המותג) : ניהול ספקים, תקציב, מדיה, קריאייטיב
- אחריות על תחום יחסי ציבור
- אחריות על מתן שירות פנימי לכל החטיבות בחברה
- אחריות על מערך השיווק, בניית אסטרטגיה שיווקית ותכניות עבודה
- ניהול תקציב השיווק מול ה – Vendor
- ניהול והפקת כנסים פיזיים ווירטואליים: זיהוי וניטור כנסים רלוונטיים, בניית אג'נדה.
- אחריות על חיזוק ושמירת המותג
- בניית קמפיינים במערכות דיוור
- ניתוח נתונים, מעקב וניתוח תוצאות מאמצי שיווק ורווחיותם
דרישות:
- ניסיון מוכח כמנהל/ת שיווק B2B בחברות תכנה – חובה
- ניסיון בעבודה מול יצרן תוכנה
- חיית אינטרנט – היכרות וניסיון בעולם הפרסום והאינטרנט – ממשקים, אופטימיזציה, PPC, דפי נחיתה, A/B Testing וכו'
- יכולת כתיבה ועריכה שיווקית גבוהה
- ניסיון בניהול ספקים ויכולות מו"מ מול חברות דיגיטל, פלטפורמות פרסום, קידום אתרים, מעצבים, חברת מיתוג ועוד
- יכולות ניהול ועבודה בממשקים מרובים, ניסיון ברתימת צוותי עבודה ושדרה ניהולית
- ראייה והבנה מערכתית ועסקית
- מעקב בקרה ועבודה על מערכת Salesforce
- ניסיון בהפקת כנסים פיזיים ווירטואליים
- ניסיון בניהול תקציבי שיווק
- אנגלית ברמה גבוהה- חובה
- יכולת עבודה עצמאית- ביצועיסט בעל יצירתיות ויוזמה
- יכולת אנליטית ושליטה ב-Excel
- כושר ביטוי גבוה בעל-פה ויכולת רפרזנטטיבית
- יכולת ארגונית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודה בצוות
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס
- השכלה אקדמאית רלוונטית. (שיווק, מנע"ס , ניהול, תקשורת, פרסום)
- התפקיד כולל ניהול פרוייקטי שיווק ללא ניהול ישיר