המטרה של מוקד הסיוע: מתן מענה מיידי לאלפי פניות ביום לארגוני מתנדבים, לסיוע ברכישת מזון או תרופות, בקשות לשיחות תמיכה או אפילו בשל בדידות.
המודל שפותח בהתנדבות ובשיתוף פעולה מלא שלנו עם Vizlib וחברת Points מבוסס על פלטפורמת ה – BI המתקדמת Qlik Sense.
המודל עקב אחרי הקריאות וזמני התגובה, סטטוס הטיפול וסוגי הקריאות השונים, ניתוח מרחקי המתנדבים מהכתובת, היקף הקריאות לכל מתנדב ועוד.
המודל כלל מפה בה שולבו הנתונים יחד עם השכבות הגאוגרפיות של Points: שכבת האזורים הסטטיסטיים על נתוניה הדמוגרפיים, שכבה מתעדכנת של אזורי סיכון לקורונה, בתי מרקחת וחנויות מזון.
שילוב כל הנתונים והתצוגה העניקו למנהלי המוקד תמונת מצב מלאה ומעודכנת, ויכולת לתעדף היטב את המשאבים בזמן אמת.
תודות לסמנכ"ל המבצעים דוב מייזל ולסגנו דויד קריספל על שיתוף הפעולה והחופש המלא שניתן לנו.
תודה לשותפים לדרך מחברת Teramind, Vizlibו – Points .
תודה מכל הלב לצוות הפיתוח שלנו שהשקיע בהתנדבות ימים ולילות בהקמת המודל.




