הדרך שלך להצלחה עם Qlik עוברת ב-Customer Success
זה מאוד פשוט, ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. אנחנו לא נעצור עד שתגשים את כל המטרות העסקיות שלך בעזרת Qlik, ולא רק את אלו שאתה מצפה.
אנחנו שואפים לייצר שותפות אמיתית איתכם ולייצר לכם חוויה מצוינת. אנו מציעים מומחים ומדריכים ברמה גבוהה בדיוק ברגע שאתם צריכים אותם, מהרגע בו החלטתם לרכוש ובכל יום לאחר מכן בכדי שתהנו מההשקעה שלכם במוצר.
אנחנו נהיה בשבילכם בכל שלב במסע הלקוח שלכם
בכל הטמעה של תוכנה/ שירות חדש עלולות להופיע לעיתים מהמורות במסע הלקוח ובהטמעתו בארגון
- לעיתים אין לארגון את הידע המתאים להטמעת הפתרון
- חוסר ביכולת הארגון לקרוא ולהבין נתונים Data literacy
- אתגרים בהדרכת המשתמשים והשימוש שלהם במוצר
בדיוק לשם כך הקמנו את ה – Customer Success ואנחנו קיימים לצורך אחד בלבד – לצמצם את הפערים מהר ככל הניתן בדרך להטמעה מוצלחת, בין עם החוסר הוא טכנולוגי, עסקי, הדרכה ועוד.
עזרה מקצועית בכל שלב בדרך
זו הדרך שלנו ביחד, אנו נוודא שאתה תתקדם איתנו בכל שלב בתהליך באמצעות מתודולוגיה סדורה ולא נהסס להפעיל את המומחים הטובים ביותר שלנו בכדי לוודא התקדמות בכל השלבים שבדרך.
המומחים שלנו עומדים לשרותכם:
מרכז התמיכה הטכנית לטיפול בתקלות יצרן ותקלות יישום
המדריכים שלנו – להעברת קורסים, הדרכות, סדנאות העשרה ועוד
היועצים שלנו – עם מאות פרויקטים מוצלחים במגוון תחומים: עסקיים, טכנולוגיים, אוריינות נתונים, סטטיסטיקה ועוד
במסגרת השירותים שלנו תהנו מ:
נציג Customer Success אישי
מעקב אקטיבי אחר שלבי ההתקדמות במסע הלקוח
סיוע ותמיכה בתהליך הפיתוח עד שעתיים בחודש
זמינות ומענה רציף בימים א-ה בין 8-17
מעקב ואחריות עד לסגירת טיפול בקריאות פתוחות
הענקת ידע ועדכונים שוטפים אודות עדכוני גרסאות, חידושים במוצר, פיצ'רים ועוד…