קריירה ב- Qlik Israel

בואו לעבוד בתחום הצומח ביותר בהייטק

תחום הבינה העסקית (BI) עוסק בארגון הדאטה והצגתו בצורה ויזואלית פשוטה, המאפשר לארגונים לקבל תובנות עסקיות משמעותיות הן מבחינת זיהוי טרנדים ויצירת תחזיות והן מבחינת שיפור ROI וקבלת החלטות מושכלות על בסיס אמת ארגונית אחת.

כשהכל היום מתבסס על נתונים, נדרשת יכולת גבוהה ביותר לאסוף את הדאטה ממגוון מקורות מידע, ולרכזו תחת פלטפורמה אחת – פלטפורמה זו מאפשרת לפענח את המידע לטובת הארגון ובכך הפכה Qlik לכלי מרכזי בהצלחה עסקית של החברות המובילות בשוק הישראלי ובעולם.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לשורותינו וליהנות מאווירה נעימה, מחבר’ה איכותיים וטובים, מקצוענות כאבן דרך, הזדמנות לדריסת רגל בתחום ה – BI והיכרות עם עולם שלם של מידע ונתונים.

סוגי משרות

ניהול פרויקטים BI
תאריך פרסום: 13-04-2020

מנהלי/ות פרויקטים בעלי ניסיון

מנהלי/ות פרויקטים בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח QlikView / Qlik Sense

התפקיד כולל:

יישום של פרויקטי BI מול לקוחות החברה בכל שלביו (אפיון, ליווי לקוח) וניהול הפרויקט QA ,GUI ו – ETL.

אם יש לך:

  • תואר אקדמי בתחומים: הנדסת תעשייה וניהול/מדעי המחשב/כלכלה/מנע”ס עם התמחות במערכות מידע
  • ידע וניסיון מוכח ב – SQL, בסיסי נתונים ומערכות ERP/CRM
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים ופיתוח QlikView / Qlik Sense
  • רצון להשתלב ולעבוד בחברה מובילה בתחומה
  • הבנה עסקית טובה וניסיון בעבודה מול הנהלה בכירה

אז מקומך איתנו!

טכנולוגיות

אין כרגע משרה פתוחה בתחום זה

מכירות/ שיווק/ פיתוח עסקי
תאריך פרסום: 17-11-2020

רכז/ת שותפים עסקיים

ריכוז שוטף של פעילות השותפים העסקיים, פעילות בק אופיס ומתן מענה לצרכי מכירה, חידושים ואפשרויות מסחריות

תיאור התפקיד:

  • עדכון הצעות במערכות – SF  ,CRM
    − תיעוד שוטף של הזדמנויות( Pipe )
    − העברת מידע בדבר קניית רישוי להנפקת רישוי עם חישובי העסקה
  • ניהול הצעות מחיר
    − קנייה / שכירות
    − המרות רישוי ומעבר מסלולי רישוי
    − חישובי רווחיות עסקאות והעברה ל- Operations
  • ניהול חידושי שכירות – התראות והצעות
  • ניהול רישוי זמני
  • תקשורת עדכונים מסחריים ואופרטיביים למול השותפים
  • תנאי רישוי
    − למידת זכויות ומגבלות כלל הרישוי הנמכר
    − למידת תנאים של הקמפיינים של היצרנים ואחריות על התאמת תנאי הרישוי
  • בקרות
    − דו”ח שבועי על סטאטוס הזדמנויות ושליחה לשותפים
    − הצפת חריגים בהוצאה אל הפועל של הזמנות והרמת דגל על חריגות מלוחות זמנים
    − הפקת דוחות אד-הוק

דרישות:

  • אנגלית ברמה טובה מאד
  • ניהול שיחה ותכתובות מיילים ברמה עסקית
  • כישורי OFFICE
  • הבנה עסקית ומסחרית
  • תואר ראשון
  • ניסיון בתפקידי בק אופיס ו/או ניהול לקוחות

יכולות:

דיוק, שירותיות, תקשורת בינאישית גבוהה, פרואקטיביות, יכולת לתמרן בין מספר משימות במקביל

כללי:

  • עבודה ממשרדי החברה בקריית עתידים בת”א
  • היקף משרה 80%-100%
  • כפיפות לסמנכ”ל שותפים עסקיים
  • שת”פ עם כל ממשקי החברה
מטה ושונות

אין כרגע משרה פתוחה בתחום זה

בואו לפגוש את הנתונים שלכם מקרוב

מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר צור קשר חייגו אלינו חייגו אלינו