חטיבת הלקוחות של Qlik Israel מפעילה מערך שירות ותמיכה בלעדי בישראל, בשפה העברית ובשעות הפעילות
חבילת תמיכה בסיסית
מרכז התמיכה נותן מענה אנושי על ידי נציגי תמיכה בין השעות 8:30-17:00 בימים א – ה ומומחה בתקלות טכניות ובקשות שירות.
כל לקוח הנמצא בתקופת תחזוקה או מנוי פעיל זכאי לקבל את השירותים הבאים:
- תמיכה בתקלות יישום ( כשל בהפעלה/פעילות מודלים המיושמים מעל חבילת התוכנה הרשמית של היצרן)
- תמיכה בתקלות יצרן (אי התאמה של התוכנה לתיעוד התקף של היצרן, במקרה הצורך, תיפתח קריאה במרכז התמיכה של היצרן)
- התחברות ותמיכה מרחוק (במידה והלקוח מאפשר זאת)
- הגעה לתמיכה באתר הלקוח (בתשלום)
- סיוע וייעוץ טכני בהתקנות שרתים (בתשלום)
פורטל תמיכה ושירות מקוון לפתיחת תקלות שירות
מרכז מידע הכולל עשרות מאמרים טכניים
יכולת Self-Service בפתיחת קריאות ובמעקב אחריהן
מרכז תמיכה המאויש בשעות העבודה ע"י תומך טכני
תמיכה טכנית באתר הלקוח ו/או בהתחברות מרחוק
חבילת התקנות ושדרוגים
Qlik מוציאה מספר גרסאות עדכון בשנה למוצרים השונים. לקוחותינו הפועלים במודל תחזוקה / מנוי נהנים מעדכונים אלו ללא תשלום ויכולים להורידם ללא עלות מאתר התמיכה שלנו.
אנו ממליצים על הורדת העדכונים והתקנתם לפחות פעמיים בשנה, היות והם מאפשרים, מעבר לשדרוג היכולות גם תיקוני באגים ושיפור ביצועים.
שימו לב!
לאחר שנתיים הגרסה איננה נתמכת עוד ע"י היצרן ועליכם לשדרגה על מנת להבטיח עבודה יציבה.
בנוסף, עפ"י מדיניות היצרן לא ניתן לפתוח קריאות למרכז התמיכה בגין גרסאות שאינן נתמכות.
מחלקת התמיכה שלנו תשמח לעמוד לשירותכם, לסייע בשדרוג או בהתקנה בפועל, באמצעות צוות מומחים שמכיר היטב את התהליך ומבצע אותו במקצועיות, תוך השבתה מינימלית של הסביבה.
על מנת לשמור על רצף עדכוני גרסה ולהישאר מעודכן תמיד, אנו מציעים לך להצטרף לחבילת התקנות ושדרוגים.
תכולת החבילה:
- ניהול גרסאות אקטיבי: מעקב רציף אחרי הגרסה המותקנת, התראות לגרסאות שעומדות לפוג מתקופת התחזוקה, עדכון ביציאת גרסה חדשה + הדרכה טלפונית/ מייל על השינויים בגרסה החדשה.
- הבטחת טיפול במקרה של תקלה, לא להישאר בגרסה לא נתמכת.
- עד 5 שדרוגים בשנה מרחוק במסגרת החבילה.
- כניסה למאגר לקוחות Customer success כל עוד חבילת ההתקנות בתוקף.
- ייעוץ בנושא ניתוח משתמשים וביצועים – אחת לשנה
- שעות עבודה מורחבות מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות (7:00-20:00)
- אחריות לפעילות תקינה אחרי השדרוג.
- תכנון מיגרציה בין שרתים במידה ונדרש.
- 20% הנחה על ביצוע המיגרציה במידה ונדרש.
- סיוע בהתקנת תעודות.
בטחון ושקט נפשי לקבלת תמיכה מלאה במקרה של תקלה
נשארים מעודכנים תמיד
ניצול מקסימלי של יכולות המערכת – כלים, פיצ'רים חדשים ותיקוני באגים
חסכון בעלויות בהשוואה לניהול באופן עצמאי
ביצוע מהיר ואיכותי שמאפשר שמירה מקסימלית על רציפות העבודה ומעבר לשעות הפעילות
מומחיות וניסיון רב של Qlik Israel
חבילת התקנה/ שדרוג – השוואה
תכונה | שדרוג עצמי | באמצעות צוות התקנות Qlik Israel | חבילת התקנות ושדרוגים |
---|---|---|---|
שירות מרכז תמיכה לשאלות/ תקלות | |||
ביצוע בדיקות הכנה להתקנה/ שדרוג | |||
מקוצר לתמיכה בתקלות שדרוג SLA | |||
שעות פעילות מורחבות 07:00-20:00 | |||
אחריות לפעילות תקינה לאחר שדרוג | |||
מעקב אחר הגרסה המותקנת אצל הלקוח | |||
התראות לגרסה שעומדת לפוג מתקופת התחזוקה | |||
עדכון ביציאת גרסה חדשה + הדרכה טלפונית | |||
אחריות לקבלת תמיכת יצרן | |||
5 שדרוגים בשנה | |||
שירות ניתוח משתמשים וביצועים | |||
20% הנחה בביצוע ותכנון מיגרציה | |||
סיוע בהתקנת תעודות | |||
טיפול ע"י נציג Customer success אישי |