Customer Success Manager

בתור Customer Success Manager תשמש כשותף אסטרטגי ללקוחות ולהובילם למימוש היעדים העסקיים שלהם, תוך מיקסום הערך שהלקוחות מפיקים מה- Dataשלהם באמצעות מוצרי ושירותי החברה.

תיאור המשרה

תפקיד Customer Success Manager הוא לשמש כשותף אסטרטגי ללקוחות ולהובילם למימוש היעדים העסקיים שלהם, תוך מיקסום הערך שהלקוחות מפיקים מה- Dataשלהם באמצעות מוצרי ושירותי החברה.

תחומי אחריות עיקריים:

• בניית קשרים חזקים עם לקוחות מפתח והבטחת הצלחתם המתמשכת משימוש במוצרי החברה, באמצעות תמיכה אישית ופתרונות מותאמים לצרכים שלהם.
• ניהול לקוחות אסטרטגיים תוך דגש על הצלחתם ושביעות רצון הלקוח לטווח הארוך.
• לשמש כ- Trusted Advisor עבור הלקוח, ולייצר ערך עסקי מוסף לרבות: הדרכות, הטמעות ואיתור צרכים עסקיים.
• להיות – Voice of the customer ולייצג את הלקוחות בתוך החברה.
• עבודה משותפת עם כלל מחלקות החברה (Cross sector) וניווט בין כל הגורמים האחראים להצלחת הלקוח: מנהלי מכירות, סמנכלי מוצר, מנהלי פרויקטים, מחלקת תמיכה, מחלקת חידושים, אקדמיה
• הגדלת הערך העסקי שלקוחות החברה מפיקים מהמוצרים והשירותים ע"י הגדלת השימושיות במוצרים.
• יצירת קשר שוטף עם לקוחות החברה במגוון נושאים עסקיים וטכנולוגיים- כגון: שדרוגים, תקלות נפוצות, פיצ'רים חדשים, מוצרים ופתרונות בעולם הדאטה והאנליטיקה.
• ביצוע בקרת פרויקטים בכדי לוודא הטמעה מוצלחת של המוצרים אצל לקוחות החברה.
• הבנה מעמיקה של מוצרי החברה, יכולת להעביר מצגות ללקוחות, הדגמות ולהעביר ללקוח את היתרונות הייחודיים של המוצרים.

מדדי ההצלחה של התפקיד:

• שביעות רצון של לקוחות החברה
• שימור והגדלת הכנסות החברה מלקוחות קיימים
• הגדלת השימושיות במוצרי החברה אצל לקוחות

דרישות חובה:

• תואר ראשון – חובה
• ייצוגיות וכישורים ורבליים מצוינים – חובה
• ניסיון של שנתיים לפחות בניהול לקוחות בסביבת B2B – חובה
• יכולות אנליטיות גבוהות – כולל ניסיון מוכח בשימוש בדאטה לצורך קבלת החלטות עסקיות
• יכולת עבודה מעולה הן בצוות והן באופן עצמאי

דרישות המהוות יתרון:

• ניסיון קודם בתפקיד CSM או Account Manager בחברות B2B – יתרון משמעותי
• תואר ראשון באחד מהתחומים: הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה, מדעי המחשב, מערכות מידע, מנהל עסקים – יתרון
• תואר שני (MBA) – יתרון משמעותי
• ניסיון בעולמות ה-Data יתרון

כישורים נדרשים:

• אוריינטציה שירותית חזקה – גישה ממוקדת-לקוח ויכולת לייצר חוויית שירות מיטבית לאורך כל מחזור חיי הלקוח
• יכולת למידה מהירה – קליטה ויישום מהירים של תכנים טכנולוגיים בסביבה דינמית
• יכולת העברת מסר עסקי – יכולת להוביל שיח אסטרטגי מול דרגים בכירים (C-Level) ולהציג ערך עסקי ו- ROI באופן ברור ומשכנע
• כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים
• מוטיבציה גבוהה וחתירה למצוינות – מיקוד ביעדים כמותיים ואיכותיים ושאיפה לשיפור מתמיד
• חשיבה יוזמת ופתרון בעיות – יכולת להגיב במהירות וביעילות לאתגרים, בשיתוף פעולה עם צוותים פנימיים למציאת פתרונות מהירים

פרטים כלליים

מיקום: משרדי החברה ברעננה
• מודל עבודה: היברידי
• כפיפות: לסמנכ"ל הלקוחות

 

    בואו לפגוש את הנתונים שלכם מקרוב

    מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

    חייגו אלינו חייגו אלינו צור קשר צור קשר צור קשר לאתר תמיכה